نوشته شده توسط : Mozhde

قالب خبری GoodNews وردپرس

قالب خبری گود نیوز وردپرس یک قالب خبری بسیار محبوب و حرفه ای در وردپرس است. قالب GoodNews وردپرس علاوه بر محبوبیت بسیار زیباست و این ویژگی باعث شده که مورد توجه خیلی از کاربران وردپرس قرار بگیرد. همان طور که می‌دانید از نکات مهم و اصلی که در هر قالب وردپرس فارسی وجود دارد راحتی کار با قالب است. به این معنی که یک قالب باشد طوری طراحی شده باشد که همه افراد حتی افراد آماتور به راحتی بتوانند سایت مورد نظر خود را به راحتی طراحی و پیاده سازی کنند.

قالب خبری گود نیوز وردپرس یک قالب حرفه‌ای

قالب good news یک قالب بسیار ریبا و پر کاربرد است و به دلیل راحتی کار با آن مناسب برای استفاده همه افراد است. از دیگر ویژگی‌های مهم قالب گود نیوز وردپرس داشتن سازگاری کامل با افزونه ویژوال کامپوزر است. افزونه ویژوال کامپوزر به شما کمک می کند که به راحتی در یک محیط کاملا گرافیکی و بدون هیچ دانش کد نویسی و تنها با کشیدن و رها کردن بتوانید صفحات و چیدمان سایت خود را دقیقا مطابق با سلیقه خود بسازید.

 

قالب خبری گود نیوز وردپرسدانلود قالب گود نیوز وردپرس

پیش نمایش فارسی قالب

امکانات منحصر بفرد قالب گود نیوز

قالب خبری گود نیوزقالب خبری گود نیوزقالب وردپرس گود نیوزقالب وردپرس گود نیوزقالب وردپرس GoodNewsدانلود قالب وردپرس GoodNewsقالب وردپرس GoodNewsقالب وردپرس GoodNewsقالب وردپرس GoodNewsدانلود قالب خبری وردپرس GoodNews

امکانات بیشتر در قالب خبری GoodNews وردپرس

قالب گود نیور

قالب گود نیوز وردپرسدانلود قالب گود نیوز

برخی قابلیت‌های منحصر بفرد قالب خبری GoodNews

  • امکان نمایش به صورت رتینا
  • دارای صفحه ساز کاملا گرافیکی
  • پنل تنظیمات فارسی سازی شده و حرفه‌ای
  • کاملا ریسپانسیو
  • امکان ساخت بی نهایت ساید بار
  • امکان ستاره دار کردن مطالب سایت
  • دارای شورت کدهای بسیار حرفه ای
  • دارای ابزارک‌های اختصاصی
  • سازگاری با ویژوال کامپوزر
  • سازگاری با افزونه WPML
  • سازگاری با ووکامرس
  • سازگاری با انجمن بی بی پرس و بادی پرس
  • پشتیبانی از افزونه میل چیمپ
  • سازگاری با افزونه رولوشن اسلایدر
  • سازگاری با لایر اسلایدر
  • تنظیمات دسته بندی حرفه‌ای
  • سیستم پرسش و پاسخ
  • مگامنو های بسیار حرفه‌ای
  • شبکه های اجتماعی
  • حالت تیره و روشن قالب
  • دو حالت مختلف برای سرچ
  • فونت ایکون‌های حرفه‌ای و زیبا
  • دارای بیش از ۱۶۰۰ آیکون
  • دارای امکان جستجوی آژاکس
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب خبری گود نیوز …

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: افزونه راکت  فیلم آموزش وردپرس –پشتیبانی وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها می پردازیم.جستجوگرها می توانند به راه اندازی روزافزون کمک کنند تا حضور آن ها و اهداف کسب و کار را برآورده کنند. در اینجا نحوه شروع به کار یک استارتاپ با بهینه سازی موتورهای جستجو و مناطقی که باید تمرکز داشته باشیم.را توضیح خواهیم داد.

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

این یک چالش رایج برای شروع کارهای اولیه و در حال رشد برای پیدا کردن منابع و زمان تمرکز بر بسیاری از فعالیت های مختلف است که می تواند کسب و کار خود را به سطح بعدی است. این نیز آسان است که در میان تمام وظایف از دست برود، و قادر به تصمیم گیری در جایی که باید شروع شود.

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

SEO هنگامی که به تنظیم اولویت ها می آید، به عنوان یک فعالیت نادیده گرفته می شود، اما می تواند بسیار مفید باشد:

  • تأیید اعتبار راه اندازی شما
  • رسیدن به مخاطبان گسترده تر
  • ترافیک ساختمان و آگاهی از نام تجاری
  • بهبود تعامل
  • ایجاد علاقه به کسب و کار شما

این یک مرور کلی از نحوه شروع کسب و کارهای جدید یا کسب و کارهای جدید می تواند با جستجو از طریق یک سری از مراحل که می تواند کمک به آنها حضور آنلاین خود را بهبود بخشد و مخاطبان جدید را پیدا کند.

اهداف خود را تنظیم کنید

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

یکی ازنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ این است که آن را با اهداف وسیعتری تطبیق دهید. برای تعیین اهداف اولیه برای آنچه که شما میخواهید با محتوای خود به دست بیاورید، مفید است تا کشف کنید که چگونه SEO را در این فرآیند دخیل کنید.

این اهداف باید قابل اندازه گیری و روشن باشند تا به شما در تصمیم گیری در مورد راه های خاص برای رسیدن به آنها کمک کند. مثلا:

  • دو برابر تعداد بازدیدکنندگان سایت در سه ماهه بعدی
  • ترافیک وبلاگ را در سه ماه آینده با ۳۰٪ افزایش دهید
  • در ماه آینده ۲۰ چشم انداز جدید را ایجاد کنید
  • افزایش فروش تا پایان سال ۲۰٪
  • گام بعدی این است که بررسی کنیم چگونه محتوای متناسب با هر هدف و آنچه که به معنای جستجوگرها است.

به عنوان مثال اگر هدف اول شما تعداد بازدیدکنندگان در سه ماهه دوم را دوبرابر کند، مهم است آگاهی از طریق کانال های مختلف برای افزایش ترافیک به سایت افزایش یابد. این می تواند با ایجاد محتوای هدفمند تر به دست آید که می تواند برای موتورهای جستجو نیز بهینه شود.

همین حالا ببینید:  نمایش فیلم های یوتیوب در وردپرس

جستجوی کلمات کلیدی

یکی نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ جستجوی کلمات کلیدی است. هنگامی که اهداف شما تعیین می شود، مفید است برای بررسی نحوه ی انجام این کار به شرکت بزرگتر کمک کند.تحقیقات کلیدی میتواند به شما در یافتن فرصتهای جدید محتوا کمک کند، در حالی که میتواند محتوای موجود شما را بهبود بخشد.تمرکز بر روی مخاطبان مناسب و محتوای مناسب، درک محتوایی را که بیشتر احتمال دارد مصرف کنند، به ارمغان می آورد. این زمانی است که تحقیقات کلیدی میتواند مفیدتر باشد تا شما را با ایدههای محتوایی و فرصتهای جدید برای بالا بردن سطح بالای جستجو فراهم کند.

شما می توانید با ایجاد یک لیست “ایده آل” از کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید. شانس این است که این لیست از بسیاری از کلمات کلیدی محبوب تشکیل شده است، که به این معنی است که احتمال بیشتری برای رسیدن به بالای نتایج جستجو به عنوان یک راه اندازی جدید، سخت تر خواهد شد. گام بعدی استفاده از یک ابزار برای انجام تحقیقات کلیدی واقعی و پیدا کردن فرصت های جدید برای کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن است.

کلمات کلیدی دم ممکن است شانس بیشتری برای نشان دادن بالاتر در نتایج جستجو، در حالی که شما همچنین می توانید جستجو های دستی خود را برای خود تست برای اولین بار از کلمات کلیدی که شما می خواهید به هدف قرار دادن. این به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه SEO می تواند برای مخاطبان مورد نظر شما کار کند و چه نوع صفحاتی در SERPs بالاتر باشد.

تحقیقات کلیدی نیز می تواند شروع برنامه ریزی محتوا شما باشد، با تولید محتوای متمرکز با کلمات کلیدی در یک راه معتبر اما استراتژیک که می تواند کسب و کار شما را در نتایج جستجو بالاتر ببرد.

محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید

یک گام مهم مهم این است که یک نمای کلی از محتوای موجود خود را ایجاد کنید – هر پست وبلاگ یا قسمت کلی کپی ایجاد شده برای تبلیغ کسب و کارتان. این به شما اجازه می دهد تا هر شکاف محتوا یا قطعاتی را که نیاز دارید به روزرسانی یا حتی حذف شوند را مشخص کنید.موجودی محتوا به شما امکان می دهد تا هر قطعه ای از محتوای موجود در سایت خود را سازماندهی کنید. این باعث می شود که یک حسابرسی محتوای برای اهداف جستجوگرها ایجاد شود تا بتوانید ببینید که محتوای شما در حال حاضر چگونه است و چگونه می توانید آن را بهبود بخشید.

همین حالا ببینید:  نکات کلیدی سئو سایت برای طراحان وب سایت

ممیزی محتوا می تواند یک صفحه گسترده باشد که تمام مطالب منتشر شده شما را شامل می شود و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • URL صفحه
  • عنوان صفحه
  • توضیحات متا
  • تعداد کلمه
  • نوع محتوا

شرایط محتوا – همیشه سبز، قدیمی، استفاده مجدد، غیر موضوع و غیرهاگر هنوز متا توصیف نکنید و شرایط هر یک از محتویات را تنظیم نکنید، می توانید آنها را به تدریج پر کنید، همانطور که شروع به سازماندهی استراتژی SEO خود می کنید. با این حال، آنها می توانند در همه آنها با هم در یک صفحه گسترده مفید باشند، حتی زمانی که آنها را بعدا پر کنید.

بررسی خطاها

خطاهای احتمالی بسیاری وجود دارد که می تواند SEO شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل یک ایده خوب برای تشخیص و رفع هر گونه مسائل از جمله:

محتوای تکراری

یک خطر وجود دارد که محتوای تکراری کلمات کلیدی را که می خواهید در جستجو جستجو کنید را کج می کند. محتوای تکراری می تواند یک مشکل در سایت شما باشد، اما همچنین با هر پست مهمانی که به وب سایت های دیگر برای لینک ها ارسال می کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها خیلی شبیه به محتوای اصلی شما نیستند. بعدا در این پست بیشتر درباره لینکهای بعدی صحبت خواهیم کرد.

تصاویر شکسته

آسان است که یک تصویر شکسته در سایت خود داشته باشید، خصوصا اگر آن را از یک منبع خارجی به اشتراک بگذارید. به همین دلیل مفید است که صفحات خود را برای تصاویر از دست رفته بررسی کنید و اولین جلوه های محتوایی خود را بهبود ببخشید.

صفحه خطا ۴۰۴ 

صفحه ای که دیگر کار نمی کند می تواند بر رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد، بلکه تجربه کاربر و تعامل. اگر شما به تازگی مهاجرت کرده اید یا هر URL را تغییر داده اید، ممکن است لازم باشد هر صفحه ۴۰۴ خطایی را که از آن آگاه نیستید بررسی کنید.

در حقیقت، شما حتی می توانید آنها را به یک دارایی بازاریابی محتوا تبدیل کنید یا یک عنصر سرگرم کننده برای آنها اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، راهنمای عالی استوارت شو را ببینید «نحوه ایجاد ۴۰۴ صفحه کامل».

همین حالا ببینید:  نمایش تاریخ عضویت کاربر در وردپرس

لینک های شکسته

همانطور که با تصاویر شکسته شده، لینک های خراب می توانند شهرت سایت شما را آسیب برسانند، بلکه تجربه کاربر را نیز در بر دارد. یک لینک شکسته می تواند رتبه بندی صفحه شما را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه یافتن پیوندهای شکسته آسان است و آنها را با ابزارهایی مانند جستجوگر Spider Screaming Frog و Moz Pro پشتیبانی می کند.

بهینه سازی محتوا

راه های بسیاری برای بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو وجود دارد. SEO به اصطلاح سایت را می توان با تعدادی از اصلاحات بهبود یافته است:

ساختار URL

ساختار URL شما می تواند بر رتبه بندی صفحه شما تاثیر بگذارد، بلکه تجربه کاربر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، ایده خوبی است که URL های روشن و قابل خواندن را برای هر دو انسان، و همچنین برای موتورهای جستجو ایجاد کنید. به عنوان مثال، این نشانی اینترنتی www.example.com/seo-best-practices بهتر از این است. www.example.com/index.php؟id_sezione=360&sid=4j3898enno0223bns983201djis03

عنوان

عنوان هر صفحه باید روشن، مختصر و توصیفی باشد. این می تواند هر دو ترافیک را روی صفحه خود بهبود دهد، بلکه رتبه بندی را فراهم می کند که بقیه متن با انتظارات عنوان منطبق باشد.

فرمت 

تمرکز بر روی قالب بندی صفحه شما می تواند خزیدن برای موتورهای جستجو را تسهیل کند، در حالی که خوانایی خوانندگان نیز را افزایش می دهد. به عنوان مثال، عنوان ها می توانند اسکن محتوا را ساده تر کنند، تجربه ای نرم و صحیح و یک ساختار واضح ایجاد کنند.

برچسب های متا

برچسب های متا عناصر HTML هستند که موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان محتوای شما را پیدا می کنند. این چیزی است که آنها می توانند در یک موتور جستجو ببینند و در نتیجه، ارزش گذاری در تعداد محدودی از کاراکترها مهم است. عنوان و شرح باید موضوع را کاملا توضیح دهد؛ در اینجا چند نمونه برای کمک به توصیف های بهتر شما ایجاد شده است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: برچسب‌ها: مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها ,
:: بازدید از این مطلب : 47

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

سلام به تیک تم خوش آمدید. در این مقاله به آموزش جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل بهینه سازی وبسایت، اصلی ترین روش برای افزایش ترافیک موتور های جستجوگر است. قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و بالا رفتن در  نتایج گوگل می تواند سیلی از بازدید کننده را به سوی وبسایتتان سرازیر کند.و بازید سایت شما بالا می رود.

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

اما هنگام بهینه سازی وبسایت، مساله ای که باید رعایت کنید، این است که فعالیت هایتان با استاندارد ها و پیشنهاد های گوگل هم راستا باشد تا از جریمه شدن جلوگیری کنید.در صورتی که وبسایت شما توسط گوگل جریمه شود، به احتمال زیاد مطالب تان از صفحه اول نتایج جستجو حذف خواهد شد و یا حتی ایندکس نخواهد شد.

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل با حذف لینک های بی کیفیت

اگر لینکی که به وب سایت شما داده می شوند و همچنین لینک هایی که شما به وبسایت های دیگر می دهید، بی کیفیت باشند و اسپم به شمار بیایند، قطعا مورد خشم گوگل قرار خواهید گرفت.

به همین دلیل ضروری است که لینک های خود را از طریق گوگل وبمستر بررسی کرده و تمیز کاری کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

همین حالا ببینید:  کپی سریع برگه ها در وردپرس

وارد اکانت گوگل وبمستر خود شوید.
وبسایت خود را انتخاب کنید.
در منوی کناری، گزینه Search Traffic را انتخاب کرده و سپس Links to your site را باز کنید.
حالا در پایین Who links the best، روی دکمه more کلیک کنید.
در آخر گزینه Download latest links را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا قادر خواهید بود تمامی لینک هایی را که به وبسایت شما داده می شوند مشاهده کنید. این لیست را هر ۲ هفته یک بار دانلود کرده و لینک های اسپم و بی کیفیت را شناسایی کرده و حذف کنید.
طراحی وبسایتتان باید برای موبایل بهینه شده باشد

بزرگ ترین هدف گوگل این است که وبسایت ها را مجبور به بهبود تجربه کاربری کند. از آنجایی که تعداد کاربران موبایل در حال گسترش است و درصد زیادی از ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد، باید سایت خود را سازگار کنید. در الگوریتم جدید گوگل، سایت هایی که توانسته باشند ورژن موبایل داشته باشند و یا به اصطلاح Responsive باشند، رتبه بهتری کسب خواهند کرد.

برای این که بتوانید وضعیت وبسایت خود در این زمینه را بسنجید، می توانید از تستی که خود گوگل انجام می دهد، استفاده کنید.

همین حالا ببینید:  لوکال هاست چیست ؟

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگلجلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

از دامنه های مرتبط با وبسایت خودتان بک لینک به دست آورید

در دو سه سال گذشته، گوگل تغییرات زیادی به نحوه برخورد خود با بک لینک ها (همان لینک هایی که به وبسایت شما داده می شود) داده است. در الگوریتم جدید، تعداد بک لینک ها تاثیر چندانی در پیج رنک ندارند، بلکه مرتبط بودن و دامنه وبسایتی که به شما لینک می دهد حائز اهمیت هستند. تعداد فالور های شبکه های اجتماعی و همچنین میزان درگیر شدن آن ها با مطالب نیز اهمیت بالایی دارند. وبسایت هایی که بک لینک های زیادی از سایت های غیر مرتبط دارند، توسط گوگل جریمه می شوند. به همین دلیل باید بیشترین توجه را به این مساله داشته باشید.

محتوایی معتبر و قابل اطمینان تولید کنید

اگر می خواهید مورد خشم گوگل قرار نگیرید، از محتوای تکراری و کپی شده دوری کنید. الگوریتم های گوگل به محتوای تکراری بسیار حساس اند.

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگلجلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

تولید کردن محتوای اختصاصی و دست اول، بهترین روش برای جذب بازدید کننده از موتور های جستجوگر است. در این صورت، گوگل نیز جریمه تان نخواهد کرد. اما تولید محتوا نیز سختی های خود را دارد. در این مورد، چند نکته اساسی را باید رعایت کنید:

همین حالا ببینید:  افزونه امتیاز دهی به مشتریان در ووکامرس

هر پستی که می نویسید، باید کامل و جامع باشد. یعنی تمام جوانب موضوع مورد بحث را در بر گرفته و کاربر را از جستجوی بیشتر در وبسایت های دیگر بی نیاز کند. پست های تان باید حدالامکان طولانی و عمیق باشند، چون گوگل امتیاز ویژه ای برای مطالب طولانی در نظر می گیرد.

هر چه بیشتر به وبسایت های معتبر و مفید لینک بدهید، بهتر است. چگونه از جریمه شدن وبسایت مان توسط گوگل جلوگیری کنیم؟ در تصویر بالا تحقیقی از serpIQ را مشاهده می کنید که در رابطه با طول محتوا انجام شده است و میانگین تعداد کلمات مقالاتی را نشان می دهد که در رتبه اول تا دهم نتایج جستجوی گوگل ظاهر شده اند. مشاهده می کنید که نتایج اول تا سوم به مطالب ۲۴۰۰ کلمه ای تعلق دارند و پس از آن، با کاهش تعداد کلمات، رتبه نیز کاهش یافته است.

 

مطالب مرتبط:

بهترین روش‌ها برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل

آموزش معرفی سایت به گوگل

تعریف سئو به زبان ساده – بخش اول

تعریف سئو به زبان ساده – بخش دوم

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: ارتباط با مشتریبازاریابی شبکه‌های اجتماعی کارآفرینی



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

هک رشد Growth Hacking

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به معرفی هک رشد Growth Hacking خواهیم پرداخت.هک رشد Growth Hacking یک اصطلاح چتر برای استراتژیهایی است که منحصرا بر رشد قرار دارند. معمولا در رابطه با شروع کارهای اولیه که برای کوتاه مدت در بودجه های کوچک نیاز به رشد عظیم دارند، استفاده می شود

هک رشد Growth Hacking چیست؟

هک رشد (همچنین به عنوان بازاریابی رشد شناخته می شود) استفاده از تاکتیک های بازاریابی منابع و مقرون به صرفه برای کمک به رشد و نگهداری پایه کاربر فعال، فروش محصولات و افزایش بهره وری است. فکر کردن به “هک کردن” از لحاظ هک های زندگی – آن کلید های میانبر کوچک که زندگی شما را ساده تر می کنند، به جای بیت های تند و زننده که باعث خراب شدن کامپیوتر شما می شود.

اغلب با شروع کار و کسب و کارهای کوچک ارتباط دارد، به عنوان مثال سازمان هایی که پول زیادی برای خرج کردن ندارند، اما به سرعت نیاز دارند. با این حال، این یک مفهوم قابل مقیاس قابل اجرا برای هر کسب و کار آنلاین است که علاقمند به حفظ رشد و حفظ یک پایگاه کاربر فعال است.

هک رشد Growth Hackingهک رشد Growth Hacking

یک هکر رشد کیست؟

هکر رشدی، کسی است که از استراتژی خلاقانه و کم هزینه برای کمک به کسب و کار به منظور کسب و حفظ مشتریان استفاده می کند. گاهی اوقات رشد هکرها نیز بازاریابان رشد نامیده می شود، اما هکرهای رشد به سادگی بازاریاب نیستند. هر کسی که در یک محصول یا خدمات دخیل است، از جمله مدیران و مهندسان محصولات، می تواند یک هکر رشد باشد.

همین حالا ببینید:  ایجاد بخش نظرات در افزونه Easy Digital Downloads

ویژگی های یک هکر رشد

  • هکرها رشد تنها به استراتژی های مرتبط با رشد کسب و کار تمرکز می کنند.
  • آنها فرضیه ها، اولویت بندی و آزمایش استراتژی های نوآورانه رشد را آزمایش می کنند.
  • آنها تجزیه و تحلیل و تست برای دیدن آنچه که کار می کند.
  • هکرهای رشد ایده آل می دانند که چگونه اولویت های رشد را تعیین می کنند، کانال های کسب مشتری را تعیین می کنند، موفقیت را اندازه گیری می کنند و رشد می کنند.

 هک رشد Growth Hacking چگونه کار می کند؟

بنابراین، چگونه هک رشد کار می کند؟ برای هر شرکت، در مورد فهمیدن اینکه چرا رشد میکنید، و به دنبال راهی برای رسیدن به این هدف هستید.بسیاری از مبتدیان از “قلب دزدان دریایی” دیو مک کلور به عنوان دستور العمل رشد استفاده می کنند. اینها کسب، فعال سازی، نگهداری، ارجاع و درآمد (AARRR) هستند. دیگران شامل افزایش آگاهی به عنوان یک بخش اصلی از هک رشد است. در هر صورت، نقطه شروع کسب و کار ترافیک و بازدید کنندگان، تبدیل کاربران به کاربران و حفظ آن کاربران به عنوان مشتریان خوشحال است.

همین حالا ببینید:  چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

هک رشد Growth Hackingهک رشد Growth Hacking

چگونگی شروع هک رشد Growth Hacking

در اینجا این است که چگونه یک شرکت میتواند با هک رشد شروع به کار کند. اول از همه، محصول و تست خود را ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مردم آن را می خواهند و مایل به پرداخت آن هستند. این به شما کمک می کند تا اطلاعات را جمع آوری کنید تا شخصیت های خریدار اصلی خود را درک کنید و می توانید تاکتیک های بازاریابی را مطابق با هدف قرار دهید.

به روز رسانی محصول خود را در فواصل منظم، و ادامه بازخورد مشتری، بنابراین شما همیشه می دانید اگر شما در مسیر درست هستند. در عین حال، محصول خود را به بازار عرضه کنید تا رشد پایدار را تقویت کند و موفقیت این نتایج را پیگیری کند. تست A / B و سایر تکنیک های بهینه سازی تبدیل برای هک کردن رشد موثر هستند.

تکنیک های هک رشد

اکثر استراتژی های هک سازی رشد به سه حوزه اصلی تقسیم می شوند:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محصول
  • تبلیغات

با توجه به تاکتیک هایی که استفاده می شود، بازاریابی محتوا می تواند یک روش ارزان قیمت باشد برای کسب اطلاعات در مورد محصول شما. فعالیت های بازاریابی محتوای معمول عبارتند از:

  • شروع یک وبلاگ و ایجاد محتوای با ارزش و قابل اشتراک گذاری
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی
  • نوشتن کتاب های الکترونیکی و مقالات سفید
  • پادکست
  •  انجام وبینارها
  • مسابقات در حال اجرا و خرید و فروش
  • دریافت وبلاگ نویسان برای بررسی محصول شما
  • پیوستن به انجمن ها، گروه ها و Subreddits
  • بازاریابی نفوذگر
  • با استفاده از بازاریابی ایمیل برای ایجاد یک ارتباط قوی تر با کاربران
  • بهبود دید در محتوای با جستجوگرها
  • گرفتن اطلاعات در بازارها و سایت های مربوطه، مانند Product Hunt
همین حالا ببینید:  موتور جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟

مثال های هک رشد

برخی از نمونه های مشهور مبارزات موفقیت آمیز رشد هک عبارتند از:

  • Dropbox، که کاربران موجود را برای دعوت از موارد جدید با ذخیره سازی اضافی پاداش می دهد
  • هاتمیل، که یک خط را به هر ایمیل خروجی اضافه کرد و مردم را تشویق کرد تا برای حساب جدید ثبت نام کنند
  • AirBnB، که از Craigslist برای پیدا کردن و بازار برای افرادی که به دنبال اقامت مقرون به صرفه هستند استفاده کرد

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: برچسب‌ها: هک رشد Growth Hacking چیست؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 49

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

فروش اسید سیتریک (جوهرلیمو)

Citric acid

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی ، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید سیتریک با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می گردد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اسید سیتریک یا جوهرلیمو یکی از اسیدهای آلی است که در مرکباتی نظیر لیموترش و پرتقال وجود دارد. این ماده با فرمول شیمیایی C₆H₈O₇ دارای شکل ظاهری کریستالی و یا پودری سفید رنگ است. این اسید به دو دسته خشک و ۱ آبه (آبدار) تقسیم می شود.

اسید سیتریک

خصوصیات اسید سیتریک

  • ماده ای بصورت بلورهای غیرشفاف، بی بو و با مزه ترش و مطبوع است.
  • سیتریک اسید ماده ای اشتعال پذیر است.
  • ماده ای با خاصیت بافری و غیر سمی

کاربرد اسید سیتریک

  • حدود  ۷۰ درصد از این اسید و نمک هایش در صنایع غذایی استفاده می‌شود.
  • از سیتریک اسید و نمک هایش در تهیه محلول ‌های ضد انعقاد خون مانند تری سدیم سیترات استفاده می‌شود که از طریق تشکیل کمپلکس یون کلسیم از انعقاد خون جلوگیری می‌کند و برای بیمارانی که بعد از هر گونه حادثه ای دچار خون ریزی شدید هستند استفاده می شود.
  • در فرمولاسیون محصولات بهداشتی و آرایشی نیز اسید سیتریک خشک و آب دار کاربرد دارد.

منبع: بهار لب ور



:: برچسب‌ها: اسید سیتریک , مواد شیمیایی آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

فروش آمونیاک ۲۵%

Ammonia 25%

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش آمونیاک ۲۵% با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت مایعی عرضه می گردد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

آمونیاک ترکیب شیمیایی با فرمول NH₃ یکی از مهم ترین ترکیبات هیدروژنه ازت بوده و در طبیعت از تجزیه مواد آلی ازت دار حاصل میگردد. این ماده را می توان از تقطیر زغال سنگ بدست آورد و مهم ترین روش صنعتی تولید آن نیز روش هابر نام دارد. عناصر تشکیل دهنده آن نیتروژن(ازت) و هیدروژن است و حالت گازی آن از هوا سبکتر بوده و به سهولت به مایع تبدیل می شود.

آمونیاک

خصوصیات آمونیاک ۲۵ %

  • مایعی بی رنگ با بویی تند، نافذ و شدیداً محرک است.
  • قابلیت انحلال بالایی در آب دارد.
  • یک ترکیب بازی است.

کاربرد آمونیاک ۲۵%

آمونیاک۲۵% کاربرد های زیادی دارد از جمله :

  • در تولید کودهای شیمیایی ازت دار کشاورزی
  • تهیه اوره ، هیدروکسیل آمین و هیدرازین در کارخانجات یخ سازی
  • تولید دارو و صنایع شیمیایی

منبع: بهار لب ور



:: برچسب‌ها: آمونیاک , مواد شیمیایی آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1397 | نظرات ()