برترین سایت های ایرانی کدامند؟
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به معرفی برترین سایت های ایرانی خواهیم پرداخت.همانطور که می دانید رتبه الکسا یک رتبه بندی معتبر برای رتبه بندی وب سایت های بزرگ است. الکسا وبسایت ها را با دو رتبه بندی ملی و جهانی رتبه بندی می کند.

برترین سایت های ایرانی کدامند؟

رتبه بندی الکسا یک منبع معتبر برای رده بندی بخصوص سایت های بزرگ است. الکسا سایت ها را با دو روده ملی و جهانی رتبه بندی می کند. در این مطلب برترین سایت های ایرانی از نظر رتبه بندی الکسا را به شما معرفی میکنیم.تولید محتوای وبسایت مناسب و تجزیه و تحلیل وب سایت از روش هایی است که به منظور ارتقا رتبه وبسایت صورت می‎‎گیرد. در حقیقت با آنالیز وبسایت می‎‎توان موقعیت‎ها‎ی نامحدودی برای تبلیغات شرکت به وجود آورد که برای این کار وبسایت می بایست دارای رتبه بالایی در موتورهای جستجو باشد.

برترین سایت های ایرانی برترین سایت های ایرانی

تجزیه و تحلیل وبسایت به مدیران سایتها کمک می‎‎کند تا بدانند چه کارهایی بر روی وبسایت انجام شده و هر یک از این کارهای چه نتایجی را برای وبسایت به همراه داشته است.و همینطور با این روش می‎‎توان میزان دستیابی شرکت به اهداف را نیز مشخص کرد .با استفاده از این متد می‎‎توانید تعداد بازدیدکنندگان وبسایت، میزان نمایش و کلیک‎ها‎‎ی آگهی‎ها‎‎ و هزینه‎ها‎‎ی آنها، تعداد تبدیل بازدیدکننده به مشتری، محبوبترین صفحات وب، گزارش گوگل از نرخ جستجوی کلمات کلیدی، موارد مورد توجه کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت، مدت زمان مشاهده وبسایت توسط بازدیدکنندگان، طرز تلقی بازدیدکنندگان نسبت به صفحات سایت و … را دید.

معرفی برترین سایت های ایرانی

سایت های بزرگ همیشه در حال رقابت هستند و این رده بندی ممکن است دستخوش تغییرات شود.و ما در این مقاله برترین سایت های ایرانی براساس رتبه و رده بندی حال حاضر معرفی میکنیم.

سایت آپارات

می توان گفت که این سایت نسخه ایرانی یوتیوب است ولی از نظر امکانات نمی توان این دو سایت را با هم مقایسه کرد. سایت یوتیوب در سال۲۰۱۲ بیش از ۳۶% از پهنای باند اینترنت را مختص خود کرد.سایت آپارات بازدید زیادی از سوی کلمات کلیدی دارا نیست و بالاترین بازدیدکنندگان خود را از سایت های کلوب و مهین بلاگ و یا به طور مستقیم جذب می نماید. این سایت دارای رنکینگ ۴ است و رتبه ۲الکسا در ایران و ۱۶۵ در جهان را کسب کرده است.

همین حالا ببینید:  فایروال چیست و چگونه کار می کند؟

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

آپارات از نظر قالب و سئو مشکلاتی دارد که باید آنها را حل کرد. بازدید وبسایت به خاطر جذابیت ویدئو مناسب است به طور متوسط هرکاربر بیش از ۱۰ دقیقه را در آپارات می گذارند که رقم قابل توجهی است و قطعا می تواند خیلی بیشتر از این هم باشد. پیش بینی میی شود که قطعا اگر سایت دیگری که از نظر پهنای باند و سرمایه گذاری مشکلی نداشته باشد در این زمینه ایجاد شود می تواند برای آپارات نگران کننده باشد و جای آپارات را در این زمینه بگیرد.

سایت نی نی سایت

نی نی سایت شاید قدیمی ترین سایت در زمینه اطلاعات نوزادان و بحث و بررسی تخصصی مادران باشد. در سال های اخیر تغییراتی در ساختار و ظاهر نی نی سایت به وجود آمده است و در حال حاضر چند رقیب جدی دیگر برای این وبسایت در زمینه پورتال اینترنتی بانوان و نوزادان وجود دارد و فکر میکنم وجود چنین رقیب هایی باعث شده که مدیران این سایت نیز تغییرات ساختاری جدیدی در سایت خود ایجاد کنند تا از غافله عقب نمانند این سایت در رتبه ۱,۰۹۵ دنیا و رتبه ۱۷ ایران قرار دارد.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

این کار سبب شده است که این وبسایت در بیشتر کلمات مرتبط با حوزه فعالیت خود رتبه مناسبی بدست آورد. بوجود آوردن محتوای هوشمندانه این وبسایت که از طریق خود کاربران بوجود می آید از کیفیت خیلی بالایی برخوردار باشد. تعداد صفحات ایندکس شده این سایت در گوگل به بیش از ۳ میلیون صفحه خواهد رسید بیشترین کلماتی که سایت نی نی سایت از آنها ورودی میگیرد عبارات کلیدی مرتبط با خود سایت یعنی نی نی سایت، ninisite و… هستند و این موضوع نشان دهنده این موضوع است که این سایت کاربران وفادار مناسبی دارد و عده ای هر روز به سراغ آن می روند. مهمترین دلیل این موضوع می تواند ارائه محتوای مناسب و کاربردی باشد.

سایت ورزش ۳

سایت ورزش ۳ اولین وبسایت پربازدید ایران است، در این صفحه میخواهم علت پربازدید بودن سایت ورزش ۳ را بررسی کنم. ورزش ۳ در زمینه اخبار و اطلاعات فوتبال فعالیت میکند. فوتبال ورزش پرطرفداری است که طرفداران آن جامعه هدف زیادی را تشکیل می دهند. وبسایت های ورزشی زیادی هستند که جز پربازدیدترین سایت های ایران قراردارند. همچنین افراد زیادی روزانه به دنبال اخبار و اطلاعات مربوط به فوتبال در اینترنت هستند و از همین جهت سایت ورزش ۳ را برای مشاهده این اطلاعات استفاده میکنند.

همین حالا ببینید:  جلوگیری از هک وای فای

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

ورزش ۳ سایت پربازدیدی است که گرچه این بازدید را مدیون تبلیغات خود در صدا و سیما است ولی با چیدمان مناسب و ارائه اطلاعات مفید توانسته همچنان وضعیت بازدید خود را به عنوان پربازدیدترین سایت ورزشی ایران حفظ کند.

سایت دیجی کالا

دیجی کالا ، وب سایتی که به گفته خیلی ها ، موفق ترین وب سایت ایرانی در زمینه فروش اینترنتی است ، شنیده ها از این حکایت می کند که این وب سایت حدود ۵ درصد بازار دیجیتال را به خود اختصاص داده است ، نکته قابل توجه که در این چند ساله در بازار موبایل و لپ تاپ ایران به وجود آمده است این است که بسیاری از افرادی که حتی به خرید اینترنتی اعتقادی ندارند قبل از حضور در بازار به این سایت مراجعه می کنند ، مدل های مختلف دستگاهی که می خواهند را بررسی می کنند و نظرات مثبت یا منفی کاربران این سایت را می خوانند.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

دیجی کالا یک برند شناخته شده در اینترنت برای فروش محصولات دیجیتال است. حقیقت این است که هیچ خریدار اینترنتی در اولین مراجعه به یک سایت از آن خرید نمی کند. مدیران دیجی کالا به خوبی این نکته را درک کرده اند و با قرار دادن آمار و اطلاعات دقیق از محصولات این کمک را به بینندگان سایت می کنند که محصولات مختلف را با هم مقایسه کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنند. دیجی کالا بیش از آنکه یک فروشگاه خوب باشد، مکان خوبی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات مختلف است و همین موضوع باعث موفقیت آن شده است.

سایت تلوبیون

تلوبیون مرجع پخش زنده و دانلود فیلم ، سریال و سایر برنامه های تلویزیون است. این سایت توانسته در مدت زمان کوتاهی خود را به رتبه چهارم سایت های ایرانی در الکسا برساند.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

سایت دیوار

دیوار مرجع نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش نو و دست دوم و کارکرده، استخدام و خدمات است. این سایت محبوبیت بسیاری در بین عموم افراد جامعه دارد.

همین حالا ببینید:  آموزش نمایش ساعت در وردپرس

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

سایت نماشا

این سایت نیز مانند آپارات، سرویس اشتراک ویدئو است.و یکی از رقیب های اصلی و جدی آپارات است.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

سایت بیتوته

یک سایت خبری، سرگرمی است که در طی زمان کوتاهی از محبوبیت خاصی برخوردار گشت به این دلیل که این موضوع کاملا روشن می باشد چرا که سایت های خبری وسرگرمی اکثر جمعیت کاربران را به سمت خود جذب می نمایند. این دست از سایت ها به علت داشتن اخبار و اطلاعات جدید تعداد بازدیدکننده ثابت زیادی را دارا می باشند.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

سایت بیتوته در رتبه ۷۴۹ دنیا و ۱۳ ایران قرار دارد. در حال حاضر این سایت ۱۵۴۰۰۰ صفحه ایندکس شده در گوگل را دارا می باشد. بر اساس ارقام نشان داده شده بیش از ۵۰% کاربران این سایت بانوان خانه دار هستند.

سایت بلاگفا

بلاگفا یک سایت وبلاگ دهی است. هر کسی می تواند با ثبت نام در این سایت صحبا وبلاگ شده و به تولید محتوا بپردازد. این سایت تا سال ۹۴ رتبه دوم سایت های ایرانی در الکسا بود.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

سایت نت برگ

تقریبا همه ی ایرانیانی که با اینترنت سروکار دارند سایت تخفیف گروهی نت برگ را می شناسند این سایت خرید گروهی بین ایرانیان بسیار محبوب است حال ما می خواهیم به تحلیل و روش درآمد زایی این سایت خرید گروهی برای علاقه مندان به این سایت بپردازیم.

برترین سایت های ایرانیبرترین سایت های ایرانی

در سایت های خرید گروهی مانند نت برگ سیاست شان به گونه ای است که به چندین فروشنده پشنهاد میکند که محصولات خود را با درصد بالایی بفروشند و خود سایت با تبلیغات گسترده و با استفاده از این تخفیف بالا حس نیاز به کالا را در آن ها به وجود میاورد و کاربران را به خرید از فروشنده ها ترغیب میکند. و به همین علت معامله ی سه سر سود می شود.این سایت در رتبه ۳,۶۰۱ دنیا و رتبه ۸۹ ایران قرار دارد.

هنوز مشکل دارید؟! در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید



:: برچسب‌ها: برترین سایت های ایرانی کدامند؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 124

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: