ایمیل مارکتینگ و افزایش درآمد اینترنتی
نوشته شده توسط : Mozhde

ایمیل مارکتینگ و افزایش

یکی از بهترین ابزار های توسعه کسب و کار های اینترنتی و افزایش فروش، ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد بر روی همدیگر تاثیرگذار بوده و دو بال یک کسب و کار اینترنتی هستند. می توان گفت ایمیل مارکتینگ، ارسال نامه الکترونیک یا ایمیل برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی و یا غیر اینترنتی می باشد. این ابزار تبلیغاتی بسیار ارزان تر از ابزارهای دیگر است. شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود. ارسال انبوهی از ایمیل های تجاری، به دنبالش کسب درآمد اینترنتی را به همراه دارد. در این مقاله ایمیل مارکتینگ و افزایش فروش و درآمد را به شما آموزش خواهم داد. با ما همراه باشید…

اهمیت ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی

بسیاری از برند های محبوب دنیا از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و از این طریق توانسته اند رتبه یک را کسب کنند. اما ممکن است این محبوبیت در شبکه های اجتماعی دائمی نباشد و شبکه اجتماعی جدیدی ظاهر شود و جای شبکه های اجتماعی محبوب فعلی را بگیرند. در این صورت رتبه خود را از دست خواهید داد. اما اگر از طریق ایمیل به مخاطبان کسب و کار خود محصولاتتان را معرفی کنید، هیچ وقت با شکست مواجه نمی شوید و همچنین محبوبیت برند و محصولات خود را از دست نمی دهید. بسیاری از کسب و کارها و برند های موفق توسط ایمیل مارکتینگ به این محبوبیت رسیدند. پس بازاریابی ایمیلی را دست کم نگیرید. سایت های دیجی کالا و تخفیفان نمونه سایت هایی هستند که توسط ایمیل مارکتینگ به این موفقیت رسیده اند.

همین حالا ببینید:  سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟|ویدیو

ایمیل پرکاربرد ترین منبع اطلاعات بازاریابی برای تحلیل گران است و ۴۱% از کسب و کار های جهانی از اطلاعات مربوط به کمپین های ایمیل مارکتینگ خود برای شناخت مشتریان استفاده می کنند.

ایمیل مارکتینگ و افزایش

ارتباط ایمیل مارکتینگ و افزایش درآمد اینترنتی

در زمان های گذشته با توجه به استفاده نامناسب برخی افراد از ایمیل مارکتینگ، باعث شد از اهمیت آن کاسته شود. اما همچنان می توان تاثیر آن را در ارسال انبوهی از ایمیل ها شاهد شد. اگر با برنامه ریزی و هدف ایمیل های تبلیغاتی خود را ارسال کنید، مطمئنا مشتری را به سایت خود می کشانید. وقتی مشتری با سایت شما ارتباط برقرار کند به خرید کالا و خدمات می پردازد، این کار باعث افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود. نکته ی قابل توجه این است که ۷۲% از مصرف کنندگان ترجیح می دهند که شرکت ها از طریق ایمیل با آن ها در ارتباط باشند تا کانال های ارتباطی دیگر!

ارسال ایمیل انبوه و کسب درآمد زیاد در دنیا

بسیاری از افراد در دنیا طرفدار ارسال ایمیل انبوه یا همان مارکتینگ هستند. اما هنوز هم برخی افراد فکر می کنند که شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک به دلیل دارا بودن یک میلیارد مخاطب، شبکه توییتر با دارا بودن ۲۵۰ میلیون مخاطب، شبکه معروف اینستاگرام با دارا بودن ۴۰۰ میلیون مخاطب از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا به شمار می روند و منبع غنی جهت بازاریابی و فروش محصولات می باشند. اما با وجود تمام آمار ها و بازدید ها از شبکه های اجتماعی تفکر افراد غلط بوده و این آمار ها به میزان آمار گوگل از ایمیل های ثبت شده نمی رسند. به این دلیل که بیش از ۵ میلیارد ایمیل در گوگل به ثبت رسیده است. و این آمار نشان می دهد که تا چندین سال دیگر ایمیل مارکتینگ از ناب ترین روش های درآمد زایی در جهان است.

همین حالا ببینید:  چگونه در وردپرس افزونه بسازیم؟

راهکار ایمیل مارکتینگ و افزایش درآمد اینترنتی

برای افزایش درآمد از کسب و کار اینترنتی باید مخاطبان خود را از طریق سایت جمع آوری کنید و با استفاده از ابزارهای جذاب ارسال ایمیل، در طی مدت مشخص یک ایمیل ارسال کنید و افراد را به خرید از محصولاتتان تشویق کنید. زمانی تاثیر ایمیل مارکتینگ را می بینید که ارسال ایمیل را درست انجام داده و بانک ایمیل مارکتینگ شما هدفمند بوده و ایمیل ها سالم و فعال باشند در این صورت به زودی تاثیرگذار خواهد بود. هنگامی که مخاطبان از طریق ایمیل به سایت وارد می شوند، حداقل بالای ۳۰% از محصول شما را خریداری می کنند و شما در طی چند دقیقه و در مدت زمان کوتاه به میلیون ها تومان پول بدون هزینه و اتلاف وقت دست خواهید یافت.

ایمیل مارکتینگ و افزایش

برای جمع آوری و تشکیل بانک ایمیل انبوه اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. اطلاعات تماس مخاطبان خود را به روش های مختلف جمع آوری کنید.
  2. ارتباط صمیمانه ای را از طریق ارسال ایمیل های پی در پی با مخاطبانتان ایجاد کنید.
  3. تبلیغات ایمیلی به روش های گوناگون انجام دهید. این کار باعث افزایش فروش محصولات سایت می شود.
همین حالا ببینید:  ایجاد بخش نظرات در افزونه Easy Digital Downloads

نکته پایانی

ارسال انبوهی از ایمیل بدون شناخت شاید تاثیر چندانی نداشته باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر ارسال ایمیل ها با هدف و برنامه ریزی باشد پتانسیل بالای آن را برای موفقیت دائمی در کسب و کار اینترنتی خود خواهید دید. کالا و خدمات خود را به ایمیل افراد مرتبط با کارتان ارسال کنید و تاثیر فوق العاده ی آن را ببینید. لازم به ذکر است که از ارسال چندین و چندباره و تکراری تبلیغات به ایمیل ها جدا اجتناب کنید.

مطالب مرتبط:

هر چیزی که در مورد ایمیل مارکتینگ باید بدانید

آموزش استفاده از میلرلایت

آموزش ویدیویی ایمیل مارکتینگ در وردپر

آموزش ماینینگ بیت کوین و آشنایی با دستگاه‌های استخراج

منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: افزایش فروشطراحی کمپین تبلیغاتیبازاریابی ویدیویی





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: